1. Ветування Президентом Податкового кодексу.
2. Відставка уряду.
3. Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року.
Останні коментарі
-
Свіжі новини
- Организаторы АвтоМайдана просят не поддаваться на провокации
- З Чернігова на Київ Східну автоколону проводжало майже 4 тисячі людей
- В Білій Церкві учасники автопробігу провели зустріч з громадськістю в кінотеатрі
- Дивний автомобіль рухається за Західною колоною
- Виконком Тальнівської міськради антиконституційно заборонив мітинг та автопробіг
Уважаемые отцы-командиры,
Не пора ли определяться с требованиями на 02.12?
Моё предложение:
1. Ветування Президентом Податкового кодексу.
(Після ветування розробка нового ПК за участю експертів, делегованих КР.
Введення в дію нового не раніше 01.01.2012.)
2. Докорінна переробка поданих до ВР законопроектів Трудового та Житлового кодексів.
3. Відставка уряду.
Ви збираєтеся онлвлювати розділи новин? Чи про шо тут балакають, про вчорашній день? Схоже завтра кодекс таки приймуть!
admin
Перевибори Ради і Президента забезпечують не тільки антикорупційні закони, але й направляють кошти платників податків на фінансування – чи не найпотужніше зараз – репресивних органів держави. Які оте фінансування моуть – і повинні ! – сторицею відпрацювати.
Як тільки фінансову розвідку уряду Тимошенко Євросоюз визнав найкращою у Європі (за що конкретно ми ж і до сьогодні не знаємо) – Балога пішов від Ющенка. Вона не тільки знає, де наші гроші. Вона до цента знала і знає скільки їх на кожному рахунку: Держфінмоніторинг моніторить перекази від 50 000 $. Україна могла вийти з кризи сильнішою, ніж була, якби не брати Ющенки та Фірташ. А Янукович дрібним кишеньковим злодієм виглядати буде …
Дайте країні Генерального Прокурора України.
Конфіскат увійде в Книгу Гінеса…
Це не експропріація. Це боротьба всієї цивілізації із відмиванням брудних грошей. Вироки за шахрайство в особливо великих обсягах без конфіскацій просто не бувають.
Мне интересно почему координационный совет до сих пор не начал процесс сбора подписей для импичмента. Разве среди нас нет нормальных экономистов? Разве нельзя уже увидеть, что уменьшая налоги для малого и среднего бизнеса мы не сможем наполнить бюджет страны? В первую очередь нужно не накладывать ВЕТО на НК, а методично снимать с постов Президента, кабмин, ВР, руководителей областей. Параллельно с этим нужно разрабатывать новые правила жизни (законы и кодексы). В первую очередь нужно ввести налог на роскошь (я думаю авто более 50тыс. у.е. можно обложить налогом 2000 грн. в год, авто более 100тыс. у.е. налогом 5000 грн. в. год, авто более 500тыс. у.е. налогом 25000 грн. в год, дом (коттедж) более 200кв.м. налогом 20000 грн. в год, дом более 500кв.м. налогом 100000 грн. в год, так же нужно облагать налогом драгоценности и антиквариат. Далее нужно для всех чиновников ввести обязательную сдачу не только декларации о доходах, но и расходах. Опубликовывать в публичных местах каждый месяц, создать телефон доверия, что бы каждый мог позвонить и уведомить о несоответствии данных в декларации и фактическому положению вещей. Реорганизовать структуру власти. Выявить наиболее активных и прогрессивных людей. Привлечь специалистов с Европы для разработки и координации развития законодательства в качестве консультантов.
Раз нельзя законно провести референдум про отставку, значит на референдум надо вынести вопрос о изменении статей конституции. Чтоб народ мог менять “все что ему надо” – в общих чертах.
я наводив приклад
підприємців є порядка 3 млн станом на кінець 2009 року
кожен підприємець реально може потягнути за собою 5-7 людей (члени їх сімей,родина,друзі)
реально біля 20 млн (кількість виборців 36млн на останніх виборах взяло участь 25 млн)
якщо створити свою організацію(партію) вона може мати таку підтримку
де будуть всі політсили як зараз є (опозиція і влада)?
глибоко в ДУПІ!!!!
кому це вигідно -ні кому ні опозиції ні владі!!!!
тому організатори або такі тупі що не розуміють цього або серед них є заслані від політичних сил і їм це не вигідно
тому тягнуть час і відкидають політичні вимоги
багато кажуть що пік незадоволення буде в лютому- березні коли будуть решта кодексів
можливо так можливо буе Майдан
але тоді керувати парадом будуть зовсім інші люди
думаю це будуть добре знайомі обличчя які вже колись були при владі
На сто відсотків згоден!!!
Потрібно створити механізм вироблення колективної думки. Метод “мозгового штурму”.
Пропоную:
Створити постійно діючий “віртуальний” майдан.
Необхідно бачити пропозиції людей, мати можливість голосувати за ці пропозиції і ОБОВ*ЯЗКОВО бачити результати. Скільки людей підтримують ту чи іншу ідею.
Хто за цю пропозицію, звертаймося до пресцентру Міста свободи.
Слава Україні.
Якщо ще не читали про:
1. Референдум щодо оголошення недовіри уряду та чому це не має законних підстав
2. Підстави вважати кодекс нелегітимним (через порушення процедури прийняття)
3. Виборів до ВРУ, які й так мають бути у вересні
ось, будь ласка:
28-11-2010 13:37, Олександр Северин
До питання формулювання протестних вимог
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1290944229
Я предлагаю задуматься над сущностью госструктур вообще. Всяких служб, расплодилось, как голов у гидры. И каждая имеет одну цель – отнять у нас деньги.
Вспомним, для чего создавались различные санстанции, частотнадзоры, экологи, пожарники и так далее? Для защиты нас, граждан непонятно от чего. Что мы имеем сейчас? Просто узаконеные рекетирские организации. Официально получить “разрешения” в любой из этих структур практически нереально. Специально создаются условия, при которых вопрос можно только “решить” И самое обидное, что сейчас например понятие “сертефицированное мяс”о на базаре следует понимать совсем не так, что оно качественное, а так, что за него оплачено санстанции.
Так зачем же нам содержать всю эту массу дармоедов, которые за наши деньги еще и издеваются над нами, не принося совсем никакой пользы?
дуже правильний підхід. дуже добре, що є такі думки – на жаль більшість думає в рамках старої системи, максимум про перевибори ради/президента. Однак просто нова рада і президент – нічого не дадуть. Потрібна зміна всієї системи
admin:
такий заклик “Потрібна зміна всієї системи” є дуже узагальненим, котрий підмінює (замасковує) ті перші конкретні кроки, з яких потрібно починати повну зміну системи, а саме перевибори ради і президента.
Моё требование к политикам:
Создать условия для народного контроля за деньгами бюджета.
Увеличение налогов малого и среднего бизнеса не пойдут на благо страны. Пойдут в карманы тех кто у кормушки.
Посмотрите как Ахметов любит Кипр http://www.scm.com.ua/ru/publish/category/26250;jsessionid=2C1DBE36C0A15E7CE286AC7E9DE28E56
Я боюсь что именно туда пойдут те деньги которые будут собирать с нас.
Мы придаток Кипра?
Сначала народный контроль над госказной, потом погутарим о поправках к новому налоговому кодексу.
А пока, ВЕТО НАЛОГОВОМУ КОМИКСУ, ОТСТАВКА УРЯДУ АЗАРОВА (чтоб не повадно было другим баловаться со спичками).
P.S. Пошёл я ботинки сушить….
До встречи на Майдане до Победы.
+10 за народний контроль над витратами уряду, але я б поставив вам +20 якби ви написали, а якого … ми взагалі їм зараз податки платимо? Що вони роблять корисного для громадян?
Якщо в четвер не буде відповіді від президента, а наша Координаційна рада знову скаже, що почекайте до…, а не збирати підписи за відставку…,
то міняти їх на більш рішучих, бо та влада нас буде “водити за ніс” до Нового року…
pidtrumyy….. a ocnovne pominjtu Oksany Prodan jka ves6 4as boit6sj wob nawa borot6ba ne pererosla v politu4ny……dyge duvno….?adge podatkovuu ne zagoramu trydovuu i mutnuu ce vse rozrobku yrjdy tobto politukiv ..gnatu ix v wuy razom z OKSANOY PRODAN
спд 29.11.2010 о 12:29 pm
Вам же тарифи на комунальні послуги ще не затвердили, але – не сумнівайтеся !!! – затвердять. І мало не покажеться…
І впретеся ви в необхідність місцевого самоврядування. Якого, фактично, вже нема. І сформувати його можна тільки за нормальним законом. Який може прийняти тільки здорова ВР. І підписати – тільки здоровий Президент …
А це означає детінізацію. Що є вироком для Ющенка, Януковича і Діми Фірташа.
Саме ця трійка чекістів – це і є Україна сьогодні.
Вся.
До найтупішого голови найменшої сільради…
Пенсійна реформа і обслуговування зовнішнього боргу можливі тільки коштом конфіскату.
Або рабською працею багатьох поколінь ідіотиків.
І ніяких третіх варіантів.
В принципі – можете попробувати …
“Частина суспільства, чиї інтереси не співпадають з підходами влади до податкової політики, заявила, що не буде миритися з ущемленнями своїх прав і вдалася до акцій громадянської непокори у спосіб, гідний європейської держави” – Ганна Герман.
http://www.pravda.com.ua/news/2010/11/29/5625895/
Підприємці висунули владі нові вимоги
Податкова політика держави це не стільки податків збирання, скільки їх використання.
А значить і Майдани будуть доти, допоки буде Янукович.
Адже ми справді гідні європейської держави.
http://lb.ua/news/2010/11/25/75583_Timoshenko_pri_YAnukoviche_v_ofshor.html
при Януковиче в оффшоры выведено 24 млрд.$…
На майданах 2004-2005-го, вперше після більшовичків, люди відчули смак права на гідність.
Таке не забувається…
Забули про міністра МВС, це ж він дає вказівки не пускати людей для виїзду на майдан!!!!
а міністру дає вказівкі янукович!
А чому сьогодні не ходили, як було проголосовано на майдані у четвер, 25 листопада, вимагати від ЦВК виборів до ВР у березні 2011 року, згідно з Конституцією, яка зараз є діючою?
http://www.epravda.com.ua/publications/2010/11/29/259233/
Генпрокуратура ДОЛЖНА возбудить дело по подозрению в сговоре Нафтогаза и Фирташа. Юристы, можно ли подать в суд на генпрокуратуру за бездействие? Массовые обращения граждан в один суд! Параллельно нужно создавать боевые группы по сбору компромата на судей и прокуроров! Давление и шантаж, с ними нельзя по хорошему, они поймут только силу!
Лозунги типа Руки прочь от нафтогаза! Или “2 миллиарда – это сколько пенсий?” могут быть довольно сильными и поддержаны многими.
підтримую Вас
Если нет возможности поехать в Киев, выходите на площадь в своем городе. В каждом областном центре проходят акции протеста!
нет, нужно всем ехать в Киев и сплоченно отстаивать права, а так если каждый будет в своем городе по пару чел стоять, то эффекта не будет….
Мне кажется, что нужно следующее:
1. Отмена НДС (для получения которого и написан новый налоговый кодекс) – этот налог мы не платим в бюджет, а платим олигархическим корпорациям при осуществлении ими экспорта при продаже за доллары…. Например, в Америке почему-то этого налога на “добавленную” стоимость нет вовсе. Заметим, что при продаже за родную гривну никаких возвратов НДС экспортеру нет. Т.е. стимулируется движение доллара при товарообмене. При движении доллара через таможенные границы Украины (ввоз товара тоже облагается НДС) мы доплачиваем 40% !!!? владельцу долларовой массы… А гривна родная становится еще более туалетной бумагой, чем доллар.
2. Все ВерховноЗрадники и все министерское меньшинство все время твердят о кредитах МВФ…. А вот если задаться вопросом, а куда эти транши идут, кем распределяются и т.п. ? Схема проста: деньги на 15 минут заводятся в НБУ, а затем “уезжают” из страны или в оффшорные банки или в Американские, например, в “Леман бразерс”, которые потом почему-то лопаются как мыльные пузыри.. и никто из руководства страны не поднимает этот вопрос о хищении национального золото-валютного запаса Украины… Поэтому есть мнение о том, что их воруют наши чиновники высшего эшелона, т.е. те кто за эти кредиты и борется.. Иначе не объяснить… Это бизнес государства в лице предстедателя НБУ, президента и пр. Объяснить зачем они это делают – занимают, чтобы не отдать другими доводами невозможно…. Сссылка на инвестиции, пардон за выражение, – не катит…. Инвестиция – это когда все рискуют и инвестор и исполнитель… – все участвуют только в распределении прибыли. А вот МВФ – это ростовщики, которых никакие инвестиции не интересуют, их интересуют залоги, чтобы отобрать их у кредитора…. Такое впечатление, что эти новые транши, за которые борятся наши “реформаторы” уже идут под залог нашей земли – это в свете тех “реформаторских новых кодексов” – житловых судебно-исполнительских и т.д. НАС ХОТЯТ ВСЕХ СДЕЛАТЬ БОМЖАМИ!!!
3. Подумайте, почему наши предки платили налог, который назывался ДЕСЯТИНОЙ? Почему в нашей родной Украине остались социалистические налоги при капиталистической системе ведения хозяйства?… это бред полный, который выгоден экономически чиновничьему аппарату, ворующему все наши налоги…. Поэтому они должны отчитаться и отчитываться дальше, куда тратятся деньги – вплоть до указания всех финансовых потоков, на какие фирмы за что платится каждая копейка…. НАЧИНАТЬ РЕФОРМЫ нужно сверху, а не с низу… Может мы и платим много, просто мало остается после ВОРОВСТВА БЮДЖЕТНЫХ СРЕДСТВ?
Повністю підтримую вимоги акції від 29.11.10!
Поміняю взуття, наберу з собою бутербродів і кави та назад на МАЙДАН.
Це наш МАЙДАН!!!
Сумчани підтримують вас .
Весь уряд у ВІДСТАВКУ.
Ребята кроме всех требований НАДО провести РЕФЕРЕНДУМ
Эта акция должна стать всеукраинской и бессрочной (до выполнения всех трех пунктов)…
Мариуполь.
Ну наконец то предприниматели одумались! А то Мы думали вы продались как тушки! Молодцы так держать!
А какого бена спрашивается вы с этим нечто пытались обговаривать что то?
С кем вы хотели говорить? Вы что не видите что голубые над вами издеваются?
Кстати вы забыли 4 пункт дописать до требований!
1. Ветування Президентом Податкового кодексу.
2. Відставка уряду.
3. Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року.
ДОПИШИТЕ 4 ПУНКТ!
4 ИМПИЧМЕНТ существа которое временно исполняет обязанности президента!!!
Да оставьте это на десерт. Сразу всех решили убрать? Давайте сначала руками СУЩЕСТВА уберем Азарова. СУЩЕСТВО теперь на нашому боці (смотрите видео с палаточного городка на Ютубе)
вимоги гарні, а треба ж ще й план щодо їх втілення…
а план простий
люди на місцях організовували поїздки
тобто є організатори(чи люди я кі мають авторитет -здобутий ділом)
ось вам і місцеві осередки партії(організації)
основне щоб одним з першочергових завдань- було створення механізму контролю народом ВР!- без цього прийдуть інші обличчя та будуть далі робити своє!
за цим підуть не тільки підприємці а й народ
Вважаю, що зараз максимально, чим можна вдовольнитися – це ВЕТО кодексу та звільнення Бродського і Тігіпка.
Народ відчує, що має силу, що акції можуть завершуватись перемогами, що влада боїться народу і прислухається, коли тисячі виходять протестувати. Попереду Трудовий кодекс, проти якого мають збиратися такі ж самі протести.
Але перевиборів вимагати нерозумно, бо опозиції як такої зараз нема. Весною вся влада буде в руках влади, якщо призначити перевибори і ще 5 років нами правитимуть бандити. Тому поки немає опозиції, якій довірятиме все супільство, доти немає сенсу вимагати зміну влади. Треба йти довгим шляхом, треба домовлятися опозиції, йти на компроміси, на поступки.Громадянське суспільство зараз тільки народжується і змести ту владу можна лише тоді, коли буде дві ключові умови:
- об’єднана сильна опозиція, яка покається за минулі гріхи і яка заслужить своїми діями довіри народу.
- об’єднане і сильне громадянське суспільство, яке матиме ту віру,я ка була на Майдані 2004-го. Бо зараз ми всі відчуваємо пульс суспільства…і він аж ніяк не революційний!
ака опозиція????
своя партія!!!!
до березня все можна зробити
осередки є на місцях
3. Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року.(тут необхідно продумати важелі контролю народом ВР!- без цього прийдуть інші обличчя та будуть далі робити своє!)
бредишь?чі ти противсіх*?Опозіція існує і її лідер Юлія Тімошенко,за яку проголосували на през виборах більшість виборців у цілому і абсолютну більшість в 18 областях та місті Києві; і тількі зрадникі-противсіхі ющенко,тягнібок,тігіпко,яценюк(з ними -підставками від януковича Юли треба об”еднуватися?,хоча вона й без них виграла б вибори,коли в янукович і ющенко не змахлювали майже 3% на користь януковича.)привели до перемоги теперішню владу
Уважаемые отцы-командиры,
1. У вас не возникала мысль, что будет если действительно выборы ВР состоятся весной 2011г.? Властная вертикаль во главе с Януковичем “нарисуют” нам такие “результаты”, что сегодняшний состав покажется очень даже неплохим. Вывод простой: нужно требовать отставки одновременно ВР и президента. Понятно, что общество к этому ещё немного не готово, но дело не за горами.
2. Предлагаю п.3 требований заменить на “принцип солидарности” (примерно): “Требуем недопустить принятие проектов антинародных законов (Трудового кодекса, пенсионной реформы и др.)”. Это расширит сегодняшнюю базу народной поддержки и создаст предпосылки для переростания протеста предпринимателей во всенародное движение.
У нас почему-то считается, что для того, что бы обеспечить каждого пенсионера минимальной пенсией, а врача и учителя зарплатой, – нужно прежде создать такие условия труда для депутатов, налоговиков и прочих чиновников., что бы они могли ездить на Ленд крузерах, и получать зарплату, минимум в 10 000 грн.!?
Всем очевидно, что это условие давно уже выполнено и перевыполнено государством, но пенсии и зарплаты рядовым гражданам почему то не растут? Как говорят умаявшиеся непосильным но высокооплачиваемым трудом чиновники и депутаты – на это, почему-то, не хватает денег в бюджете… Несложно понять почему же не хватает денег в бюджете? Не слишком ли дорого мы оценили их труд по обеспечению выполнения минимума социальных гарантий для бюджетной сферы?
Каждому предпринимателю известно, что неэффективного менеджера увольнять, а не вкладывать деньги в его перевоспитание и обучении. Потому, как все это имел возможность и должен был делать сам до поступления на работу! Так чем же наши избранники-депутаты, высокопоставленные и тем более рядовые чиновники отличаются от менеджеров? И вообще нужны ли они в таком количестве при таким качестве? Согласно статистики, на каждого работающего предпринимателя, приходиться – 17 человек балластных чиновников!!!
Дак, в том ли проблема, что мы предприниматели дескать мало или нечестно работаем, мало показываем прибыли и потому мало платим налогов? Или просто кто-то просто зажрался и обозрел, а мы все не решаемся поставить прислугу на законное его место или выгнать вон, что бы он попробовал заработать нашего хлеба? И если он такой честный и образованный, лучше нас знает, как нам нужно жить и вести свой малый бизнес, так пусть реализует это на практике. А мы отдохнем, сами посидим в его кресле за его зарплату и возможно, с нашим то опытом, больше чего дельного заделам для людей?
Помимо этого, комиссия публикует тематические исследования по отдельным проблемам, ведет базы данных CODICES (решения конституционных судов) и VOTA (избирательное право). По проблематике выборов комиссия тесно сотрудничает с Бюро по демократическим институтам и правам человека (БДИПЧ) ОБСЕ.
“…что бы обеспечить каждого пенсионера минимальной пенсией…”
У меня с Азаровым средняя пенсия 20350 грн. (40000 Азарова, и 700 у меня). А Вы минимальная, минимальная…
дуже влучно сказано,підтримую Вас,Сергію
При формуванні вимог необхідно пам”ятати про головне
- Податковий кодекс це не причина масових протестів це лише привід, тому треба усувати причину!
Спробую зібрати вимоги висловлені народом:
Приєднуємося до:
1. Ветування Президентом Податкового кодексу (негайно!).
2. Відставка уряду(в тому числі АЗАРОВА, ТИГИПКА, БРОДСЬКОГО – їм більше в Уряд зась!).
3. Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року.(тут необхідно продумати важелі контролю народом ВР!- без цього прийдуть інші обличчя та будуть далі робити своє!)
та
з майдану пролунало:
– Розірвання угоди з Кіпром – анти офшор! Потрібно на цьому сайті http://mistovoli.org/ викласти основні непохитні вимоги по цій пропозиції
– зменшити витрати на бюрократичний аппарат Верховної Ради, Кабінету Міністрів, Адміністраціїї Президента викласти основні непохитні вимоги по цій пропозиції на цьому сайті http://mistovoli.org/ в тому числі:
+законодавчо закріпити максимальну різницю в державній зарплатні та пенсіях максимум в 5 разів!
+відмінити ВСІ спецпенсії – щоби вся Україна отримувала пенсію за одним законом!
додавайте ще конкретні вимоги…
-Ухвалення закону про публічний доступ до інформації: кокретні вимоги викласти тут на цьому сайті http://mistovoli.org/, бо Партія Брехуонів – скоро може прийняти закон з такою ж назвою прописаний наполовину, а діяти зовсім цей закон не буде!
Не можна зараз помилятися що Якукович несвідомий того що відбувається в ВР, КМ, АП!
Він головний зараз при владі: виконавчій, законодавчій, судовій та майже головний у владі журналістів! Не треба бути наївними!
ТОМУ Янукович або “добровільно” зменшує свої повноваження до рівня 02.2010року (коли власне його обирали), або нам треба зробити йому імпічмент!
Неохідно сформувати розшинений перелік вимог до влади, при виконанні якого ми зможемо відчути, що отримали не гнилу рибу, а маємо можливість спокійно зробити свою вудочку та користуватися нею!
З такими вимогами акція протесту швидше стане ВсеУкраїнською!
Слава Україні -
Героям Слава!
Полностью поддерживаю расширение требований конкретными вопросами, особенно вопросом пенсий. Тогда никто не будет говорить, что предприниматель и пенсионер по разную сторону баррикад, 13 миллионов пенсионеров ещё могут сыграть большую роль в свержении антинародной власти.
Оперетивно, молодцы!
http://news.zn.ua/news/66948
ще треба додати можливість відзивати виборцями депутатів усіх рівнів,які зрадили вимогам їх виборців
БЛ.. Обьясняйте выступающим что не только против Податкового кодексу стоят. Почему я слышу фразу “Тільки вето” ? Не давайте таким микрофон. На майдан призвали всеь народ а не только предпринимателей. Вам не стидно игнорировать других людей?
В разі відставки уряду буде халепа. У них кожен на вагу золота: один праффессор, один геолог, півтори крашені кукли (бо одна вже з інфарктом) от і все надбання… Всё, что нажито непосильным трудом…
Немного обидно, что со сцены обращаются в основном к предпринимателям. Там же стоят не только предпринимаетли. Нужно обращаться не только к предпринимателям, а ко всем украинцам.
Прийдіть на Майдан і зверніться, якщо попросите вам дадуть слово. Власне я там був і вситупав, вперед, не бійтеся.
Не, я не смогу. У меня с детства боязнь сцены. Но на Майдан приду обязательно.
перемогти страх можна лише пішовши у нього.
Коли я боявся публіки раніше, то почав навпаки публічно виступати і все це швидко пройшло. Коли боявся бандитів – почав їх шукати, коли боявся висоти – виліз на 40-поверхівку.
Тепер я нічого не боюся!
ирина,гайдамака верно говорит,избегание ситуаций,в которых появляется страх,только страх усиливает,поэтому надо не избегать ,а искать и хотеть таих ситуаций как можно чаще и находиться в такой ситуации то тех пор,пока он не набрав полную силу и достигнув максимума,сам по себе спадёт и вы освободитесб от этого страха и от других фобий,которые у Вас есть;страх генерализированная функция.Такая Ваша работа с фобиями в течение 5-10 месяцев освободит Вас от них.Почитайте работы гениальног психолога Фрэнкла,это Вам тоже поможет.Удачи Вам
Почему говорят только про ВЕТО со сцены? Они не знают что здесь написано?
1. Ветування Президентом Податкового кодексу.
2. Відставка уряду.
3. Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року
Почему опять говорят только про предпринимателей?
дивись трансляцію тут
http://yatv.ru/kat-ua/
вони говорять про всі вимоги…
А ви краще прийдіть на Майдан, аніж у неті воювати.
я и смотрю, мне далеко ехать в Киев.
з Вами! підіймайте планку вимог. грабіжницький податковий кодекс приймається в контексті загального наступу на права громадян. тільки цей кодекс порушує біля двадцяти Конституційних норм., які стосуються усіх громадян. вважаю, що й протестувати повинні усі, кому небайдужа доля країни.
Закликайте нехай разом з Вами виходять всі безробітні,пенсіонери і бідні…Серед них багато людей які не можуть за ці копійки нормально прокормити свою сімью…20 років одні і ті самі при владі..вони нічого не зробили для людей.За вами підприємці багато людей повиходять..тільки закликайте народ..нехай не сплять..Не ма гарантії що завтра почнеться ГОЛОДОМОР,…
думаю правильно вимога саме- Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року
а не Розпуск Верховної Ради України чи дострокові парламентські вибори.
потрібен час для створення своєї організації
а якщо наприймають за цей час кнопкодави закони під себе
то буде ще один майдан і люди не дадуть їм цього зробити
Мы выбирали президента с полномочиями “дворника” по конституции 2004г.,
а не с полномочиями диктатора, как сейчас. Если кто-то хочет получить полномочия диктатора, пожалуйста, иди на выборы и получи на это мандат народа. После дикой отмены конституции они все нелигитимны. Мы должны просто требовать легитиминизацию. Кстати кодекс тоже нелигитимный, его принял неизвестно кто, после отмены конституции. Все народные деньги, которыми они сейчас распоряжаются незаконно они должны вернуть.
підтримую LUKA
3. Проведення виборів Верховної Ради України в березні 2011 року.
Это требование надо подкрепить организацией референдума, на котором ставить вопрос либо о досрочном прекращении полномочий ВР, либо, если это запрщено Конституционным судом, сокращении срока полномочий
самое ПЕРВОЕ ТРЕБОВАНИЕ – разница между минимальной и максимальной бюджетной зарплатой (пенсией) 4- 5 раз как в Европе , а не больше 100 раз ,как у нас !!!!!!!! От этого кардинально меняется бюджет и желание чиновников повысить минимальный уровень жизни. Во Франции уборщица получает 960 евро ,а посол в Украине 3200 евро !!!!!!!!!
Самі класні вимоги. Підтримую обома руками. Жаль сьогодні на Майдан я не попав.
Тепер варто думати яким має бути механізм проведення виборів весною 2011-го. На кого слід тиснути, на ЦВК, ВР чи Преза?
Хоча по великому рахунку то їхні проблеми як розрулити ситуацію. Самі ж намутили.
Ага! Они разрулят!
З 1 січня 2011 року на 30% збільшуються відрахування в пенсійний та інші фонди за рахунок нового закону про єдиний соціальний податок!!!!
Панове, порахуйте на калькуляторі! Податковий кодекс – це маскування збільшення оподаткувння. При цьому депутати вказали в законі, що це не податок!? Тому питання про єдиний соціальний податок можна і потрібно виносити на референдум!
На на чекає завтра
1. Податковий кодекс – знищення платоспроможності
2. Трудовий кодекс – узаконення рабства
3. Житловий кодекс – примусове виселення із власних осель
4. Закон “Про мови” – знищення рідної мови
5. Закон 2450 – унеможливлення протестів
Вирішувати нам! 29 листопада о 10:00 приходь на Майдан Незалежності.
Вимагаємо:
1. Розпуск Верховної Ради України
2. Скасування всіх вищезгаданих кодексів і законопроектів!
НЕ БУДЬ БАЙДУЖИМ!
С погодой, конечно, не повезло. Но я уверен, что это не остудит нашего горячего желания – добиться того, чтобы нас услышали!
Припустимо, що всі пункти вимог виконані. А от тут зразу постає питання, хто замість уряду буде керувати країною? Якщо вибори провести по закону, прийнятому ВР, який вони обкатали на місцевих виборах, то результат буде відомий!
До березня майже 5 місяців, і що наприймають за цей час кнопкодави? Буде втрачено час і динаміку. Тому, на мій погляд, тільки дострокові парламентскі та президентськи вибори.
Виктор,закон про вибори до ВР зараз діє ще страрий з останіх виборів ВР,лише не допустіть зрадників народу кнопкодавів до березня створити для себе новий.
Поддерживаю Ваши требования .
Теперь слово за народом Украины .
Ведение переговоров с правительством бесперспективна с точки зрения результатов переговоров и будущего самого движения.
Янык и К на словах стремясь к переговорам тем временем :
– ведет при помощи налоговой инспекции и МВД дело по запугиванию и не допущению выезда людей в Киев на Майдан и выхода их на площади городов и сел
– руками и глотками таких как Лукьянов и К стравливает группы населения между собой пытаясь показать что предприниматели хотят выгод для себя в ущерб другим солям населения
– желая получить от координаторов Майдана претензии и кодексу
правительство и парламент скорее всего примут эти изменения в кодекс , но при этом наверняка заложат еще кучу подводных камней и при этом получат сильный аргумент – правительство ведь учло ваши замечания чего же вам еще надо
– Янык и К старательно хотят отделить политические требования от экономических – так как с экономическими им легче согласится и если они (олигархи) сейчас в чем то потеряют , то в будущем имея власть они с лихвой вернут утерянные деньги. “ Политика есть продолжение экономики “ – сказал классик и с этим не поспоришь . Нам всем надо понять это раз и навсегда .
Поддерживаю Ваши требования .
Теперь слово за народом Украины .
Ведение переговоров с правительством бесперспективна с точки зрения результатов переговоров и будущего самого движения.
Янык и К на словах стремясь к переговорам тем временем :
– ведет при помощи налоговой инспекции и МВД дело по запугиванию и не допущению выезда людей в Киев на Майдан и выхода их на площади городов и сел
– руками и глотками таких как Лукьянов и К стравливает группы населения между собой пытаясь показать что предприниматели хотят выгод для себя в ущерб другим солям населения
– желая получить от координаторов Майдана претензии и кодексу
правительство и парламент скорее всего примут эти изменения в кодекс , но при этом наверняка заложат еще кучу подводных камней и при этом получат сильный аргумент – правительство ведь учло ваши замечания чего же вам еще надо
– Янык и К старательно хотят отделить политические требования от экономических – так как с экономическими им легче согласится и если они (олигархи) сейчас в чем то потеряют , то в будущем имея власть они с лихвой вернут утерянные деньги. “ Политика есть продолжение экономики “ – сказал классик и с этим не поспоришь . Нам всем надо понять раз и навсегда .
Поддерживаю 100 % КИЕВ с ВАМИ !!!!
Всі на Майдан!
Разом переможемо!